Tvorba webových stránek – trocha teorie o webdesignu

Tvorba webových stránek je jednou z několika činností, kterou Vám naše Studio 20 nabízí. Naše odborné zaměření na tvorbu úspěšných webových stránek má několik oblastí, na konci stránky uvádíme dvacet oblastí, jak lze naši práci členit.

Nenechte si úspěch svých webových stránek zkazit

Pokud očekáváte, že tvorba webových stránek začíná grafickým návrhem, mýlíte se. Začínat tvorbu webových stránek od grafického návrhu znamená, že si hodláte pořídit místo stránek webový zmetek a případný budoucí úspěch si chcete nechat zkazit. V tom případě si Vaše webové stránky nechte zkazit jinde. Jinak to ani dopadnout nemůže. Cíl webových stránek ani jejich efekt neurčuje grafik svým návrhem, ale marketingový specialista nebo zkušený webdesigner. Celkovým výsledkem webových stránek je především míra úspěchu v propagaci (konverzní poměr).

» více o efektivní investici do webové reklamy »

Správný technologický postup

Zajisté nechceme nikoho poučovat, co je správné. Každý má nárok dělat si to po svém, každý má nárok si to své dílo zkazit. My ne!! My cítíme zodpovědnost za úspěch Vašich webových stránek, proto vždy dodržujeme technologický postup výroby webových stránek.

Kudy často směřuje tvorba špatných webů

Tvůrci špatných webových stránek uvádějí doporučení následujícího postupu:

Kontakt » návrh » tvorba » platba. Asi za 3.000,- nebo asi za 7.000,-

Jakmile se s tímto postupem setkáte, vezměte nohy na ramena a utíkejte pryč od nabídek grafických návrhů. Je to past. Určitě správný postup vypadá jinak. Pokud tuto radu nepřijmete, časem sice odhalíte pravdu, ale zřejmě ji neodhalíte včas. Jaký je správný postup tvorby webových stránek?

My pracujeme opačně, než ti druzí

Nejsme jediní, kdo nedělá zbytečné chyby, nechybovat však považujeme za samozřejmost. V bezchybném procesu tvorby webových stránek nám pomáhá každodenní studium.

Nejdříve se ptáme – ptáme se Vás i Vašich zákazníků 

Nejdříve nás zajímá, čeho můžete webovou prezentací docílit. Zajímá nás, v jakém oboru pracujete, kdo má Vaše webové stránky navštěvovat. Zajímá nás to stejně, jako by to byl náš osobní svět. Snažíme se pochopit návštěvníky Vašich webových stránek, analyzujeme jejich zájmy, potřeby, zjišťujeme, co chtějí, jak myslí, jak reagují. Zajímá nás i Vaše konkurence, je naším zájmem Vaše konkurenty doběhnout. Zajímají nás Vaše cíle i Vaše představy. Umíme dát Vašim cílům jméno. Pokud hledáte úspěch, našli jste  ve Studiu 20 správného partnera.

Dodržujeme technologický postup tvorby webových stránek

Stejně jako v jiných oborech výroba webových stránek vyžaduje správný technologický postup. Pokud se postup nedodržuje, výsledek výroby se stává zmetkem. To platí zvlášť v našem oboru. Internet je plný webových zmetků, které se jako webové stránky nebo jako e-shop pouze tváří. Technologický postup je důležitý, určuje směr vývoje, cílí na správné návštěvníky, vychází ze zkušeností a vytváří zdravou kostru pro vývoj webových stránek se silným obchodním efektem.

V případě nedodržení správného postupu výroby webových stránek je výsledek neefektivní, stránky jsou neúspěšné a jejich existence je bezcenná. Oprava pokaženého webu je ve většině případů nákladnější, než tvorba nových webových stránek.

Nejsme jen Váš partner, jsme Váš přítel

Ne, neočekávejte od nás familiárnost nebo snahu o bratříčkování. Rozhodně nemáme v úmyslu překročit rámec společenských vztahů. Chceme především zdůraznit, fakt že naším společným cílem je Váš úspěch.

K dobrým výsledkům dospějeme rychleji, máme-li Vaši důvěru.

Nikdy nepracujeme pro dva konkurenty současně

Protože dva soupeři nemohou vyhrát najednou, s Vaší konkurencí se nekamarádíme. Zastupujeme v daném oboru zájmy pouze jednoho subjektu. A v tomto jsme neúplatným přítelem.

Dvacet příkladů z naší tvorby – dvacet webových služeb

1. tvorba grafických návrhů webových stránek 
2. tvorba webových stránek pro firmy – korporátní webdesign
3. tvorba webových stránek pro úřady – webdesign pro státní správu
4. tvorba webových stránek pro veřejné organizace 
5. tvorba webových stránek v CMS – redakční systém
6. tvorba webových obchodů (e-shopů) – tvorba prodejních katalogů
7. registrace webových stránek do katalogů – zvyšování publicity
8. tvorba přístupných webových stránek – přístupnost webu dle standardů
9. tvorba použitelných webových stránek – orientace na uživatele stránek
10. tvorba úspěšných webových stránek – hledání efektivních řešení
11. tvorba analýz webových stránek (analýzy pozic, validity, konkurence)
12. správa internetových kampaní – PPC
13. monitoring konkurence – zajištění trvalého náskoku
14. oprava webových stránek – redesign
15. úprava webových stránek 
16. animace webových stránek – aktivní posílení významu grafiky
17. optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
18. marketing – analýza cílové skupiny, pozice, konkurence
19. vytváření textového obsahu webových stránek – copywriting
20. optimalizace pozic webových stránek

» další informace se dočtete v kapitole Publikujeme »